Højre museknap eopfører sig underligt
Fra : basso

Dato : 15-04-07 21:55

Min højre museknap opfører sig ikke som normalt. Jeg kan f.eks. ikke
flytte filer eller mapper med den. Den giver heller ikke menuer, når jeg
klikker på den. Det gælder både i selve Windows og inde i programmer.
Jeg kan ikke se noget musedefineringsprogram i Kontrolpanel/mus.
Det er en Microsoft mus der fulgte med maskinen da jeg købte den.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 15-04-07 22:25

"basso" <basso@sport.dk> skrev:

> [...]
> Jeg kan ikke se noget musedefineringsprogram i Kontrolpanel/mus.
> Det er en Microsoft mus der fulgte med maskinen da jeg købte den.

Har du en anden mus du kan prøve med?. Så kan du indkredse om det er et
soft- eller hardware problem.

Mvh.

Karsten

Fra : basso

Dato : 18-04-07 17:54

Karsten Jensen wrote:

> Har du en anden mus du kan prøve med?. Så kan du indkredse om det er et
> soft- eller hardware problem.

Jeg fandt en gammel mus. Den virker fint. Den gamle mus er nok blevet træt.