Type mis.....
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 15-04-07 20:39

Hej

Jeg har brug for hjælp! koden her under giver følgende fejl

Microsoft VBScript runtime (0x800A000D)

If inStr(strmk, "Begynder klasse") and rssted("Antal") => intbeg then

Jeg er nået frem til at det er rssted("Antal") som driller. rssted("Antal")
er et tal som kommer fra en mysql db og der trukket ud med
Select COUNT(mkl) AS Antal from osv. men det ser ud til at det tal som
kommer derfra bliver tolket som tekst! for hvis jeg laver koden om til

If inStr(strmk, "Begynder klasse") and 8 => intbeg then
eller
If inStr(strmk, "Begynder klasse") and 8 => 7 then

så virker det som det skal! Har i et forslag til hvad der kan være galt? det
har virket hos en anden udbyder men vist nok på en anden mysql version

Mvh. Mogens
--
Find med Svend-bent - http://www.svend-bent.dk/
MSM Scan - http://www.svend-bent.dk/msm/

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 15-04-07 20:52

On Sun, 15 Apr 2007 21:38:58 +0200, "Mogens Dyhre Hansen"
<mogens.d.hansen@troutfarmer.inva> wrote:

>If inStr(strmk, "Begynder klasse") and rssted("Antal") => intbeg then

Prøv evt. med:

If inStr(strmk, "Begynder klasse") and cint(rssted("Antal")) => intbeg
then

Mvh. Brian
--
Creator of http://www.natart.dk
Webgalleri? http://www.brinch.it/webgal.asp

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 15-04-07 21:08

"Brian B. Christensen" <nej@denneemailerikkedenrigtige.dk> wrote in message
> Prøv evt. med:
>
> If inStr(strmk, "Begynder klasse") and cint(rssted("Antal")) => intbeg
> then

Smukt... Tak for hjælpen

> Mvh. Brian

mvh. Mogens