Cybercity : opgradering fra 8 Mbit til 20 ~
Fra : Poul Johannsen

Dato : 15-04-07 19:01

Hej

Jeg har Cybercity Solo. Jeg fik inden denne weekend at vide jeg blev
opgraderet til 20 Mbit.
Men via Tdc`s hjemmeside er Vejen by ikke klar til 20 Mbit og via
Fullrate, så er centralen først klar den 18 maj.
Hvad er der galt? Synes ikke jeg downloader med de 2 mb/s jeg burde
gør. Og ja jeg bor tæt ved centralen. Max 300 mter.

Mvh Poul

Fra : Kim Schulz

Dato : 15-04-07 19:03

On 15 Apr 2007 18:01:27 GMT
Poul Johannsen <poul_johannsen@794GWhotmail.com> (slet 794GW) wrote:

> [...]
> Hvad er der galt? Synes ikke jeg downloader med de 2 mb/s jeg burde
> gør. Og ja jeg bor tæt ved centralen. Max 300 mter.

har du genstartet din router?

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Poul Johannsen

Dato : 15-04-07 19:07

Hej

>har du genstartet din router?

Ja det har jeg. Jeg kan se via routeren at jeg har 20 Mbit.
Jeg vil prøve at genstarter, når jeg kommer hjem. Jeg er omme
ved min kæreste i samme by og hun vil ikke give slip på mig. He
he.

Mvh Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 15-04-07 19:12

Jeg har også cybercity´s Ip Telefoni til 99 kr/mdr
hvis det har nogen betydning?

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 15-04-07 19:25

> [...]
> Jeg vil prøve at genstarter, når jeg kommer hjem. Jeg er omme
> ved min kæreste i samme by og hun vil ikke give slip på mig. He

Det smalleste sted mellem dig og der hvor du henter data fra afgør
hvor hurtigt du får dem. Så de 20Mbit skal du slet ikke regne med over
hele linien. Adsllinier i .dk burde sælges som optil/max XX MBit/s

Thomas
--
Your mouse has moved. Windows NT must be restarted for the change to take effect. Reboot now? [ OK ]

Fra : Rado

Dato : 17-04-07 08:18

> [...]

>opgraderet til 20 Mbit.
>Men via Tdc`s hjemmeside er Vejen by ikke klar til 20 Mbit

Man kan vist ikke regne med TDCs side. Min central kan ifølge den kun
levere 8 MBit, ikke desto mindre er jeg lige blevet opgraderet til 10,
og downloader med ca, 9.2 i gennemsnit.

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern