Kan ikke modtage mail i TB
Fra : Mr. Mox

Dato : 15-04-07 17:09

Jeg har haft afinstalleret TB og lagt ind igen. Oprettet konto som de
var før, og jeg kan sende mails som kommer frem til min Mailwasher, men
ikke til TB?? Jeg kan også sende OG modtage til dk.test, og der
fremkommer også automatsvar fra News Administrator. desuden har jeg
modtaget min kode fra Sunsite.news. ???

Men mine mailkonti bliver ved med at spørge om adgangskode når jeg vil
hente mail ??

Gode råd ? mvh Mr. Mox

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 15-04-07 17:20

Mr. Mox skrev:
> [...]
> modtaget min kode fra Sunsite.news. ???
>
> Men mine mailkonti bliver ved med at spørge om adgangskode når jeg vil

Er der ikke mulighed for et hak i Husk adgangskode enten der hvor du
konfigger mailkontoen eller npr du henter mails?

/A

Fra : Mr. Mox

Dato : 15-04-07 17:39

Andreas Lorensen skrev:

> Er der ikke mulighed for et hak i Husk adgangskode enten der hvor du
> konfigger mailkontoen eller npr du henter mails?
>
> /A
Tak for dit svar.
Okke jo, okke jo, der er skam hak i, så der må være en anden forklaring.
Min bærbare er sat op på nøjagtig samme måde, jeg havde den tændt da jeg
indsatte de samme kontooplysninger.
mvh Mr. Mox