E-Mail
webnoob 5265
auto backup i Outlook 2003
Fra : Elin

Dato : 15-04-07 10:26

På min gamle computer havde jeg sat Outlook til automatisk at tage backup en
gang om ugen. Nu kan jeg ikke finde, hvor jeg skal indstille denne funktion
efter installation på min nye computer. Jeg har installeret PST Backup.

vh
Elin Kuijers

Fra : Bjarne Chr

Dato : 15-04-07 17:16

"Elin" <elin@kuijers.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en gang om ugen. Nu kan jeg ikke finde, hvor jeg skal indstille denne
> funktion efter installation på min nye computer. Jeg har installeret PST

Hej
Værktøjslinien i Outlook / Filer / Sikkerhedskopi / Indstillinger.
Bc

Fra : Elin

Dato : 15-04-07 19:13

"Bjarne Chr" <bjach@_fjern_pc.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> mvh
> Bc
>
>Jeg har ikke punktet sikkerhedskopi i menuen, selv om jeg har hentet og
vh
Elin Kuijers

Fra : Bjarne Chr

Dato : 15-04-07 23:15

> vh
> Elin Kuijers
Mystisk, har du prøvet at opdatere din Outlook (eller hele Office 2003)
under hjælp kontroller for opdateringer.

Bc

Fra : Bjarne Chr

Dato : 15-04-07 23:54

> vh
> Elin Kuijers
Prøv lige at kigge om der er et fluben i Outlook Backup Addin i Funktioner /
Indstilinger / Andet / Avancerede Indstilinger / COM-Tilføjelsesprogrammer.
Hvis Outlook Backup Addin slet ikke er der så prøv at klikke på tilføj.

Bc

Fra : Elin

Dato : 17-04-07 21:36

> [...]
> / Indstilinger / Andet / Avancerede Indstilinger /
> COM-Tilføjelsesprogrammer. Hvis Outlook Backup Addin slet ikke er der så

Outlook Backup findes ikke, og Tilføj giver heller ikke mulighed. Kan det
være et vistaproblem, at installationen ikke lykkes?

vh
Elin Kuijers

Fra : Bjarne Chr

Dato : 18-04-07 08:32

> Outlook Backup findes ikke, og Tilføj giver heller ikke mulighed. Kan det
> være et vistaproblem, at installationen ikke lykkes?
>
> vh
> Elin Kuijers
Jeg må indrømme jeg kender ikke Vista. Men prøv når du er i Tilføj at
henvise til C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\ADDINS og filen
outbak.dll.
Bc

Fra : Elin

Dato : 18-04-07 15:53

> [...]
> Jeg må indrømme jeg kender ikke Vista. Men prøv når du er i Tilføj at
> henvise til C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\ADDINS og filen

vh
Elin Kuijers