MS Windows
briani 27239
Google Earth
Fra : Søren Pedersen

Dato : 14-04-07 10:07

Hmm hvilken gruppe skal jeg stille dette spørgsmål i.. Jeg prøver her det
har trods alt noget med Windows XP at gøre.

4 af mine mine bekendte har inden for den senere tid klaget over at google
Earth ikke virker mere.
Når jeg kikker på deres computer får man følgende fejl melding:

Google Earth: "DirectX mode not supported.

Da det er 4 af hinanden uafhængige maskiner dog alle med Windows XP så er
det jo ikke en opstådet fejl i den enkelte
maskine, men noget med Programmet Google Earth.
Jeg har downloaded den sidste nye version af programmet uden det har løst
problemet.

Er der en her der har en løsning på dette pudsige problem.

Hilsen
Søren

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 14-04-07 10:15

"Søren Pedersen" <soeren.k.p@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> løst problemet.
>
> Er der en her der har en løsning på dette pudsige problem.

Google earth virker uden problemer her, er du sikker på de ikke har
lavet noget de ikke skulle have gjort??
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 14-04-07 10:48

On Sat, 14 Apr 2007 11:07:12 +0200, "Søren Pedersen"
<soeren.k.p@ofir.dk> wrote:

> [...]
>problemet.
>
>Er der en her der har en løsning på dette pudsige problem.

Mon ikke de skal starte i Open GL mode i stedet for DirektX?

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Søren Pedersen

Dato : 14-04-07 12:46

Hvis de bruger Open GL mode går det utroligt langsomt og virker ikke særlig
godt.

Det er jo også mærkeligt at 4 personer på 4 maskiner skulle lave noget
forkert inden for en måneds tid,
der fremkalder den samme fejl.

Jeg kører ikke selv med Google Earth lige for tiden, men kender andre der
ikke har problemer, så det er
åbenbart ikke hos alle fejlen kommer.
Men når den er der er programmet ikke til at anvende.

Fra : John V.

Dato : 14-04-07 15:54

> [...]
> ikke har problemer, så det er
> åbenbart ikke hos alle fejlen kommer.
> Men når den er der er programmet ikke til at anvende.

Jeg har ikke problemmer med det.
Hvis det er en directX fejl, skal du nok installere dine grafikdrivere igen.

John

Fra : Henning

Dato : 15-04-07 12:21

>Da det er 4 af hinanden uafhængige maskiner dog alle med Windows XP så er
>det jo ikke en opstådet fejl i den enkelte
>maskine, men noget med Programmet Google Earth.

Hvad med en Microsoft-opdatering? Hvis den kører automatisk, kan den
sagtens være lagt på alle 4 maskiner uden de er klar over det