MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hurtigstart
Fra : Per A. Hansen

Dato : 14-04-07 08:15

Hej,

hvordan får man værktøjslinien "Hurtigstart" til at "hænge fast" ?
Den forsvinder for mig ved lukning, og skal genetableres efter hver opstart.

På samme måde kan den bærbare ikke "huske" at LAN-forbindelsen er
sat til at ikke skulle vises - det "glemmer" maskinen også efter lukning.

Per A. Hansen

Fra : Martin Ploug

Dato : 14-04-07 17:06

Per A. Hansen skrev:
> [...]
>
> På samme måde kan den bærbare ikke "huske" at LAN-forbindelsen er
> sat til at ikke skulle vises - det "glemmer" maskinen også efter lukning.

Hej

Er der ikke noget med at du kan højreklikke på værktøjslinjen og vælge
egenskaber og der bestemme,
hvordan værktøjslinjen skal opføre sig?

Mht.LAN-forbindelsen ved jeg ikke lige om man kan gøre noget - måske
ikke andet end at slette genvejen i værktøjslinjen
- højreklik og vælg Slet.

Hilsen Martin

Fra : Per A. Hansen

Dato : 17-04-07 08:15

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Er der ikke noget med at du kan højreklikke på værktøjslinjen og vælge
> egenskaber og der bestemme,
> hvordan værktøjslinjen skal opføre sig?

Tak for tip-et.
Jo - man kan vælge om ikonerne til venstre i proceslinien skal vises eller
ikke-vises. Når jeg vælger at LAN-forbindelsen ikke skal vises, så virker
det
kun indtil næste opstart. Den vises med et kryds over, da der ikke er
tilsuttet
ledning.

Per A. Hansen

Fra : kep

Dato : 14-04-07 17:29

"Per A. Hansen" <xper.hansen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På samme måde kan den bærbare ikke "huske" at LAN-forbindelsen er
> sat til at ikke skulle vises - det "glemmer" maskinen også efter lukning.

Hej
Prøv om denne her kan klare det.
http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm

M.v.h.
kep

Fra : Per A. Hansen

Dato : 17-04-07 08:12

"kep" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> "Per A. Hansen" <xper.hansen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Prøv om denne her kan klare det.
> http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm

Tak for tip-et, desværre vil programmet ikke starte. Der sker ikke en dyt,
når jeg
prøver.

Per A. Hansen