Anonym Surf
Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 14-04-07 11:59

Hejsa

Hvordan ??

Gratis program ??

--

Lars Engelhardt
www.netink.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-04-07 15:23

www.netink.dk / www.GPSdebat.dk skrev følgende i et indlæg på
> Hvordan ??

Der fides et hav af den slags programmer, hvis du søger via
Google.

Men du er ikke 100% anonym - som minimum skal din udbyder vide,
hvem du er - ellers kan du ikke koble op.

Men de udleverer ikke oplysningerne med mindre politiet står med
en dommerkendelse.

Men så længe det ikke er for at bruge forbindelsen til noget
ulovligt, så kan almindelige mennster godt være anonyme via disse
tjenester - men jeg synes, at det er lidt fjollet, og alt andet
lige kan man en gang imellem godt have svært ved ast tage f.x.
anonyme indlæg på usenet seriøst.

Hvis folk ikke vil ud med hvem de er, hvordan skal man så kunne
tro på indholdet ?

Nå - det var et sidespring - jeg kender ingen af disse
tjenester - men en søgning på Google vil give en masse hits.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard