biiip
Fra : Bjørn Larsen

Dato : 13-04-07 20:02

Den lillle kabinet-højtaler siger biiiip med (u)jævne mellemrum. Der kan gå
flere minutter imellem hvert bip. Jeg har endnu ikke helt klarlagt hvornår
det sker, men umiddelbart synes jeg det sker, når harddisken er på "større"
arbejde.
Den irriterende lyd er fremkommet efter jeg er skiftet fra XP til Vista.
PC'en afvikler Vista og diverse programmer (også samtidigt) uden problemer.
Har jeg et varmeproblem på harddisken? Ellers andre bud?
Mon jeg blot kan afmontere højtaleren?

Pentium 4, Intel 3 GHZ
bundkort: Abit IS-7 Pentium Springdale bundkort
http://www.tweak.dk/tests2.php?id=269
Harddisk: Samsung SATA2 250 GB + Maxtor PATA-disk 120 GB
RAM: 2 GB

På forhånd tak for hjælpen.

/Bjørn Larsen

Fra : Kenned

Dato : 15-04-07 14:56

Bjørn Larsen wrote:
> [...]
> bundkort: Abit IS-7 Pentium Springdale bundkort
> http://www.tweak.dk/tests2.php?id=269
> Harddisk: Samsung SATA2 250 GB + Maxtor PATA-disk 120 GB

Jeg havde for længe siden det samme problem, bare uden vista... Dengang var
det min PSU der var blevet "syg"...

Kenned
Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.