Farvelaser
Fra : Knud Iversen

Dato : 12-04-07 19:46

Vi skal til at have fremstillet et størrer antal reklamer A4 printet på
begge sider. de skal måske løbende ændres så jeg er lidt usikker om det kan
gå at få et trykkeri til at klare opgaven.
Jeg har printet en del med blæk. det fungerer fint men er jo en ret dyr
løsning. vi taler om først 2000stk evt senere 5000 stk derefter løbende
efter behov.
Så er spørgsmålene kan det gå at købe en farvelaserprinter til opgaven. Er
printkvaliteten ok, hvad koster det at printe en a4 side.
Gode råd modtages med glæde da jeg kan ikke rigtig finde test af farvelaser
online.
Mvh knud

Fra : Knud Iversen

Dato : 12-04-07 21:10

"Knud Iversen" skrev

>da jeg kan ikke rigtig finde test af farvelaser

fandt da lidt her

http://www.komputerforalle.dk/polopoly.jsp?d=517&start=0&c=Printere

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-07 23:32