Bedste DVD- og harddiskoptager lige nu til~
Fra : Kent

Dato : 12-04-07 17:39

Hej

Vi har begge snart fødselsdag og overvejer rigtigt meget at købe
en god DVD/harddiskoptager til hinanden .

Prisen må max være 3500, - og til det beløb vil vi selvfølgelig
gerne finde det bedste af det bedste.

Kravene er umiddelbart følgende.

1. Min. 250 GB harddisk-plads.
2. Skal kunne bruges til at overføre fra VHS til DVD (det kan alle vel)
3. Skal have den funktion, hvor man kan sætte en direkte udsendelse
på pause, hvor optageren så begynder at optage, hvorefter den så
også optager mens man ser programmet. En lidt kringlet forklaring,
men håber I forstår, hvad jer mener. Ved ikke hvad funktionen hedder.

En anden ting, vi også tænker på er ...... er det i det hele en god ide at
købe sådan et apparat nu, hvor HD-standarden står for døren???? Nogen
der kan sige noget om det.

Mange tak, hvis jeg kan få lidt hjælp og/eller inspiration .

Kent.

Fra : Kent

Dato : 12-04-07 17:46

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kan sige noget om det.
>
> Mange tak, hvis jeg kan få lidt hjælp og/eller inspiration .

Undskyld - jeg har lige opdaget, at der en en gruppe, der hedder
dk.teknik.dvd. Den skulle jeg jo nok have postet I istedet.

Kent.