1GB ram er 512
Fra : Jens Jensen

Dato : 12-04-07 14:38

Hej.

Håber spørgsmålet er stilet det rigtige sted.

Har købt en Kingston 1GB ram blok, ifølge klistermærket på den.
Der står også Kit of 2

I maskinen sidder kun denne stang.
Trykker jeg properties på "my computer" kan den kun se 512MB.

Er det ikke underligt ???

MVH Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-04-07 14:46

Jens Jensen <eteXX@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Der står også Kit of 2
>
> I maskinen sidder kun denne stang.
> Trykker jeg properties på "my computer" kan den kun se 512MB.

Nej ... det er 512MB blok som har været en del af et 1GB upgrade KIT ..
dvs. 2 x 512 mb til maskiner som f.eks. Mac G5 hvor ram skal opgraderes
i sæt af 2 af gangen.

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Jens Jensen

Dato : 13-04-07 03:57

Tak for svar. Det giver jo god mening så :)