Tømme Waste-ink beholder på Pixma IP4000?
Fra : Fynbo

Dato : 11-04-07 19:25

Kan det lade sig gøre at tømme den og i såfald hvordan?

Kender tricket med at resette, men det hjælper ikke..

Gerne udførlig vejledning..

PFT.

Fynbo

Fra : Ebbe [7000]

Dato : 11-04-07 21:27

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan det lade sig gøre at tømme den og i såfald hvordan?
>
> Kender tricket med at resette, men det hjælper ikke..
>
> Gerne udførlig vejledning..
>
> PFT.
>
> Fynbo

Jeg ved ikke om der er noget du kan bruge her:
http://hardware.mcse.ms/message334021.html

mvh Ebbe

Fra : Max

Dato : 11-04-07 21:38

Hej Ebbe

> Jeg ved ikke om der er noget du kan bruge her:

Jeg siger ihvertfald tak for den side.

--
Mvh Max

Fra : Fynbo

Dato : 11-04-07 22:07

"Ebbe [7000]" <es44_fake@pc.DanmarK> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke om der er noget du kan bruge her:
> http://hardware.mcse.ms/message334021.html
>
> mvh Ebbe
>

> --
> Mænd holder ikke op med at lege fordi de bliver gamle.
> Mænd bliver gamle fordi de holder op med at lege.

Jeg kigger på det..

Tak for linket..

Fynbo

Fra : Max

Dato : 11-04-07 22:22

Hej Fynbo

> Jeg kigger på det..

Du kan også kikke lidt på denne side

http://www.timtaylor.net/tech/Canon_IP4000.htm

--
Mvh Max

Fra : Ebbe [7000]

Dato : 11-04-07 22:43

> Hej Fynbo

> Du kan også kikke lidt på denne side
>
> http://www.timtaylor.net/tech/Canon_IP4000.htm
>
> --
> Mvh Max

Så er det min tur til at takke Alt hvad der kan hjælpe til at holde
denne printer i live nogle år er værd at kigge på.

mvh Ebbe