PHP galleri pludselig ude af drift
Fra : celfa

Dato : 13-04-07 21:55

Jeg har et PHP galleri. Jeg er rigtig dårlig til php, kan kun html og
lidt css.

Problemet er at siden har virket i lang tid, men lige pludselig
tjekkede jeg den, også gad den sq ikke længere :S

Nå men det her er siden www.claus-fischer.dk/galleri

Håber der er nogle der kan forklare og hjælpe mig lidt.

Fra : Martin

Dato : 14-04-07 12:34

celfa wrote:
> [...]
>
> Nå men det her er siden www.claus-fischer.dk/galleri
>
> Håber der er nogle der kan forklare og hjælpe mig lidt.

Skriv lige linje 155 fra filen init.php herinde. Linjen skulle gerne
starte med require_once