Ubuntu - installation - Nu kan D-drevet ik~
Fra : Søren Hofmann

Dato : 12-04-07 20:36

Hej NG.

HJÆLP.
Jeg har lige forsøgt mig lidt med Ubuntu via guiden på
http://ubuntuguide.webbyen.dk/
Min PC har et C og et D drev. Jeg valgte at stjæle 4 mb fra d-drevet til
Ubuntu.
Efter installationen kan jeg ikke se d-drevet mere i Windows, kun i Ubuntu.
UPS.
Jeg har ud brugt afinstallationsguiden af Ubuntu fra
http://ubuntuguide.webbyen.dk/. Jeg kan stadigvæk ikke se D-drevet. Jeg kan
se at drevet findes under computeradministration, I orden (Ukendt
partition).

Er der nogen som kan fortælle mig, hvordan jeg får mine filer tilbage i
Windows????

Fra : Søren Hofmann

Dato : 12-04-07 20:42

"Søren Hofmann" <dorte_soren@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> partition).
>
> Er der nogen som kan fortælle mig, hvordan jeg får mine filer tilbage i

Glemte vist at skrive at filformatet stadig står til NTFS.

Fra : Søren Hofmann

Dato : 13-04-07 05:25

Jeg fandt selv løsningen på http://www.helgec.dk/indhold.html