Opdatering af side
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-07 19:01

Hej NG

Jeg har en side http://hoejbynet.dk, som har en reklamebanner i toppen...
Jeg har fået melding om, at siden ligesom ryster...
Jeg ved ikke rigtig hvad det skyldes...
Måske det er opdateringen af reklamerne på siden, som giver denne effekt...
Jeg syntes også selv det er lidt irriterende, at siden hele tiden opdateres
med denne kode:
Findes der en anden mulighed for at refreshe siden, som ikke giver denne
"rysten"...
Kan i se om siden opfører sig "rystende"...

Hilsen
Bjarne
"Every day new surprises"

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 11-04-07 19:24

On Wed, 11 Apr 2007 20:00:49 +0200, "bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk>
wrote:

>Jeg syntes også selv det er lidt irriterende, at siden hele tiden opdateres
>med denne kode:

Hvorfor vil du dog også refreshe siden hele tiden?

Nu er det ikke lige ASP, men prøv først at rette dine kodefejl:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fhoejbynet.dk%2Fforside.asp

Der er nogle ret slemme i mellem.

Mvh. Brian
--
Creator of http://www.natart.dk
Webgalleri? http://www.brinch.it/webgal.asp

Fra : Finn Elmgaard

Dato : 11-04-07 20:04

"bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> wrote in message
> [...]
opdateres
> med denne kode:
> Findes der en anden mulighed for at refreshe siden, som ikke giver denne

Du bør anvende en clientside løsning med JavaScript. Det kan du finde
eksempler på mange steder på nettet, f.eks.:

http://oit.wvu.edu/training/classmat/js/exercises/adrotator/adrotator.html

mvh
Finn

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-07 22:02

"Finn Elmgaard" <finnxxx@elmgaard.com> skrev
> Du bør anvende en clientside løsning med JavaScript. Det kan du finde
> eksempler på mange steder på nettet, f.eks.:
>
> http://oit.wvu.edu/training/classmat/js/exercises/adrotator/adrotator.html

Tak for det Finn - det vil jeg overveje...
Foreløbig har jeg fjernet "Refreshen"...og gået på jagt efter kodefejl...
Bjarne