OK/CANCEL box??
Fra : John Sarby

Dato : 11-04-07 18:31

Hej.
Jeg har nu siddet i lang tid og prøvet forskellige ting med
JAVASCRIPT (det er ikke min stærke side).

Følgende vil jeg gerne have til at virke

function disp_confirm()
{
var r=confirm("Press a button")
if (r==true)
{
document.location.href="/"&strPath&"/film/indsat.asp"
}
else
{
document.location.href="/"&strPath&"/"
}
}

i bunden er indsat i <input type="button"
onclick="disp_confirm()>

Men det virker ikke - der sker intet når jeg trykker på boksen
der fremkommer - Hvad har jeg ikke lavet rigtigt.

Mvh

John

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : John S. Thomsen

Dato : 11-04-07 21:38

John Sarby wrote:
> [...]
>
> Men det virker ikke - der sker intet når jeg trykker på boksen
> der fremkommer - Hvad har jeg ikke lavet rigtigt.

Du skal bruge + og ikke & til at sammensætte tekststrenge. For god orden
skyld, så afslut også "disp_confirm() med "

Følgende side virker fint hos mig i FF 2

<script>

strPath = "my/path"

function disp_confirm()
{
var r=confirm("Press a button")
if (r==true)
{
[...]

<input type="button" onclick="disp_confirm()" value="Tryk">

Fra : John Sarby

Dato : 12-04-07 17:45

John S. Thomsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> }
> </script>
>
> <input type="button" onclick="disp_confirm()" value="Tryk">
Jeg takker for din hjælp - desværre virker det ikke her hos mig.
Jeg har ændret "/"+strPath+"/" med "/abc/"
Det gav heller intet resultat.

Fra : John S. Thomsen

Dato : 12-04-07 21:18

John Sarby wrote:
> Det gav heller intet resultat.

Mystisk

En online testside er nødvendig, ellers må jeg melde pas.