IE 7 og "Der opstod en fejl på siden." ?!?~
Fra : Kosmonauten

Dato : 11-04-07 10:55

Hej i gruppen.

Ja, jeg plejer normalt at løse div. problemer med PC'en selv, men denne gang
må jeg ty til jer vise m/k i denne gruppe.

Jeg kører med en WinXP pro SP2 og har kørt med IE7 lige fra den blev
frigivet.

Men lige pludselig er jeg begyndt at få denne meddelse:
(gul trekant med sort udråbstegn) Der opstod en fejl på siden.
Den møder jeg flere steder nu, om det er på Jobzonen eller eks.vis på
SHG.dk er hip som hap.

I meddelsesboxen står der typisk noget med:
Fejl: Objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode.

Er der nogle af jer vise m/k'ere der ved hvad der være årsag til dette??

Jeg har tænkt tilbage på hvad der er ændret og det eneste er at jeg har
installeret de nyeste opdateringer ellers er mit system fuldtændigt intakt.

Der var ingen problemer for en uge siden men kan jeg godt nok se div. ann.
men kommer ikke videre, det sker næsten på hver en side efterhånden.

Pft. for jeres tid.

Mvh.
Martin

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-04-07 16:29

Den 11-04-07 11.55 skrev Kosmonauten følgende:

> Men lige pludselig er jeg begyndt at få denne meddelse:
> (gul trekant med sort udråbstegn) Der opstod en fejl på siden.

Hvordan vises den meddelelse? I statuslinjen eller en dialogboks, hvor
du skal klikke ok eller lignende?

> I meddelsesboxen står der typisk noget med:
> Fejl: Objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode.

Prøv at give os den nøjagtige besked på en bestemt side, som du også
giver os adressen på. Læg også mærke til, om der er noget på siden som
ikke virker korrekt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Net Snippets kan gemme hele hjemmesider eller udklip fra dem i et

Fra : Kosmonauten

Dato : 13-04-07 08:03

Hej Kim.

> Hvordan vises den meddelelse? I statuslinjen eller en dialogboks, hvor du
> skal klikke ok eller lignende?
Den vises i statuslinjen. Ved at klikke på den kommer der så en box frem.

> Prøv at give os den nøjagtige besked på en bestemt side, som du også giver
> os adressen på. Læg også mærke til, om der er noget på siden som ikke
> virker korrekt.
http://www.jobzonen.dk, her har jeg så valgt medicinal og laboratorie,
og kommer fint frem til denne side:
http://www.jobzonen.dk/soegjob/resultat%3Akategory%3A14%3ALand%3ADK%3Abeliggenhed%3A8%3Aomraader%3A87%3Astat%3A0

men så knækker filmen, hvis jeg vil se en specifik ann.
Hver ann. link giver mig denne besked i statuslinjen:
"Der opstod en fejl på siden."
Jeg får også denne fejl hvis jeg går ind på http://www.shg.dk og skal se
specifikationer på deres varer.
Jeg har prøvet at gå tilbage til IE 6, og der vises ann. fra jobzonen.dk og
SHG fint, jeg har også prøvet med Firefox ingen problemer der.
Selv en reinstall. af IE 7 hjælper ikke, jeg synes bare at det er "wierd"
når IE7 kørte fint indtil for et par dage siden.

Mvh.

Martin.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-04-07 09:04

Den 13-04-07 09.03 skrev Kosmonauten følgende:

> Den vises i statuslinjen. Ved at klikke på den kommer der så en box frem.

Ok. Hvad med siden, vises den normalt? I så fald kan du bare ignorere
fejlmeddelelserne. Du kan sandsynligvis slå meddelelserne fra. Det
fungerer vist lidt anderledes i IE7, men tag et kig på denne side, som
handler om IE6:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie.html#avancerede

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips og tricks til sikkerhedskopiering.

Fra : Kosmonauten

Dato : 13-04-07 09:57

> [...]
> fejlmeddelelserne. Du kan sandsynligvis slå meddelelserne fra. Det
> fungerer vist lidt anderledes i IE7, men tag et kig på denne side, som

Hej Kim.
Tak for svaret, jeg er gået tilbage til IE6 men vil kigge lidt på den IE7
ind imellem, siden vises normalt, ingen problemer der, men lige så snart jeg
skal se en eller anden specifik ann., så dukker fejlmeddelsen op i
statuslinjen og så kan jeg ikke komme videre, tror faktisk at du har givet
mig blod på tanden til at gå "i dybden" med dette for mig lidt iiriterende
problem.
Tak for brug af din tid og for henvisning til din side om tips, den vil
blive nærlæst, noget tyder på at det er noget "java" halløj der lige skal
kigge på.

Mvh
Martin.

Fra : Kosmonauten

Dato : 13-04-07 20:29

"Kosmonauten" <kosmonauten@FJERNDETTEmsn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der var ingen problemer for en uge siden men kan jeg godt nok se div. ann.
> men kommer ikke videre, det sker næsten på hver en side efterhånden.

Jeg tillader mig lige at svare på mit eget spørgsmål.
Efter at have afinstalleret og geninstalleret IE 7, Java osv, ja så slog det
mig at mit problem opstod efter et skift af Antivirus program.
Alle settings var sat til "High", efter at have givet mit AV program et
ordentligt gennemsyn, ja så kører IE 7 nu igen som før.
Moralen er at sætte sig lidt ind i det nye program.

Jeg skiftede fra Norton IS 2007 til CA Internet Security Suite.

Mvh
Martin.