MS Windows
briani 27239
Vista upgrade
Fra : Morten Snedker

Dato : 11-04-07 09:03

Kræver Vista Upgrade blot at man lige stikker en original skive i, så
den kan se den eksisterer, eller skal XP være installeret?

Morten Snedker
http://www.planprojekt.dk | http://www.dbconsult.dk
Privat: http://www.vinthervej2.dk

Fra : jopa

Dato : 11-04-07 10:20

"Morten Snedker" <morten.snedker@planprojekt.dk> skrev i meddelelsen
> Kræver Vista Upgrade blot at man lige stikker en original skive i, så
> den kan se den eksisterer, eller skal XP være installeret?

Øhmm jeg har da kun Vista installeret så slet du roligt først XP med mindre
du vil køre med begge
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 11-04-07 10:39

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen

> Øhmm jeg har da kun Vista installeret så slet du roligt først XP med
> mindre du vil køre med begge

Sorry misforstod dit ?
Min er ikke en upgrade.
Har ikke hørt om upgrade version af Vista.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Steffen Beck

Dato : 11-04-07 13:20

Hej Morten

Du skal bare smide XP skiven (eller anden win) i under Vista installationen,
du kan altså godt lave en helt 'frisk' installation.

mvh
Stef

Fra : Olsen

Dato : 11-04-07 17:48

"Steffen Beck" <sb@srd.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Morten
>
> Du skal bare smide XP skiven (eller anden win) i under Vista installationen, du kan
> altså godt lave en helt 'frisk' installation.

Er du sikker på det ? Jeg ved godt det kan omgås rent teknisk, men jeg
mener ikke det bare går af sig selv ved Vista.