ComX nyhedsgrupper og binære nyhedsgrupper~
Fra : Kim

Dato : 10-04-07 20:58

Hey.

Fik spørgsmålet om man kunne komme ind på NG via ComX,
og hvad deres server hed.

Vi kunne ikke finde noget på kundelogin eller
andre steder eller på comx.dk hvordan man sætter f.eks
OE 6 op. Ku til alm. mail men ikke news.
Vi prøvede med news.comxnet.dk og mail.comxnet.dk
men den virkede bare ikke.
Lidt for dårligt at de ikke har lavet en vejledning på deres site.

Kan nogen venligst hjælpe ?

Og har ComX også binære grupper ?

Mvh Kim

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 10-04-07 21:48

"Kim" <no@way.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> men den virkede bare ikke.
> Lidt for dårligt at de ikke har lavet en vejledning på deres site.

Hvad prøvede du præcist?

telnet news.comxnet.dk 119 giver:

502 Permission Denied - Permission Denied - TELE2 news server (Typhoon
v2.1.1.363)

Men nu er jeg så osse på en CC linje

--
Bjarke Andersen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-04-07 21:50

On Tue, 10 Apr 2007 21:58:19 +0200, "Kim" <no@way.dk> wrote:

> Fik spørgsmålet om man kunne komme ind på NG via ComX, og hvad
> deres server hed.

news.comxnet.dk (som I har prøvet) skulle være korrekt. Det er et
alias for en server hos Tele2, og der er tidligere her i gruppen
blevet rapporteret om problemer med at logge ind på den fra ComX.

> Kan nogen venligst hjælpe ?

Det er jeg sikker på ComX's support kan.

-A

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-04-07 22:03

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message

> news.comxnet.dk (som I har prøvet) skulle være korrekt. Det er et
> alias for en server hos Tele2, og der er tidligere her i gruppen
> blevet rapporteret om problemer med at logge ind på den fra ComX.

Ja der er stadigt ikke adgang, har været sparet et par uger nu vil jeg
tro... der er skiftet ejerskab på IP adresserne, det er vist grunden.. ved
ikke hvad løsningen bliver...

>Det er jeg sikker på ComX's support kan.

std. svaret er vist:

(20marts)Vi har nogle drift forstyrrelser med vores nyhedsserver og har folk
i gang med at finde en løsning. Så inden så længe er den forhåbentligt oppe
og køre igen.
Vi undskylder ulejligheden og ønsker dem en forsat god dag.

<<

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-04-07 13:58

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> wrote in message

> Ja der er stadigt ikke adgang, har været sparet et par uger nu vil jeg
> tro... der er skiftet ejerskab på IP adresserne, det er vist grunden..
> ved ikke hvad løsningen bliver...

Nu er der adgang via tele2´s newsserver igen

Fra : Ernst Hove

Dato : 25-04-07 13:23

Hej

news.Comxnet.dk har været nede et stykke tid. I følge comx er deres udbyder
der har opsagt aftalen.
I dag fungere det fint igen.