Træt af ledninger :-) Nu er det trådløse t~
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 09-04-07 10:56

Jeg skal flytte og har en lille datter der skal kunne slippes løs det nye
sted,
så nu skal det hele være trådløst

MEN de "gamle" (1 og 2 år) computere ha skiftet netkort, jeg har været
superglad for mine
3Com kort.

Min trådløse router er en Linksys WRT54GS der understøtter SpeedBooster, det
skulle teoretisk give 25%
mere hastighed, men hvorda ser det ud i praksis?

Med andre ord, er der andre trådløse netkort jeg vil få mere ud af at
anskaffe?

De skal selvfølgeligt være så tæt på 100% stabile så muligt, derefter kommer
hastighed og pris....

P.S. Hvis det er nødvendigt at skifte router gør jeg det

Mvh Henrik

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-04-07 11:43

On Mon, 9 Apr 2007 11:55:47 +0200, "Henrik \(Silkeborg\)"
<henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> wrote:

> Jeg skal flytte og har en lille datter der skal kunne slippes løs
> det nye sted, så nu skal det hele være trådløst

Til maskiner, der står fast på samme sted, foretrækker jeg kablede
forbindelser for (primært) bedre performance og stabilitet.

> Min trådløse router er en Linksys WRT54GS der understøtter Speed-
> Booster, det skulle teoretisk give 25% mere hastighed, men hvorda
> ser det ud i praksis?

I praksis er 25% meget højt sat, men der er ikke noget, der kan give
dig bedre (teoretisk) hastighed end Linksys-netkort med SpeedBooster.

-A

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-04-07 14:26

Henrik (Silkeborg) skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg skal flytte og har en lille datter der skal kunne slippes
> løs det nye sted,
> så nu skal det hele være trådløst

Så var det måske en ide, at prøve i gruppen, der handler om
trådløst vetværk ?

Den hedder news:dk.edb.netvaerk.traadloest

Jan