lille fejl
Fra : Henrik Woer

Dato : 10-04-07 12:23

http://www.julie-dilling-hansen.dk/nyheder1.asp har jeg indsat et lille
billede der fungerer som link. Omkring billedet kommer en lille kasse.
Hvordan undgår jeg den, uden at påvirke at alle tekstlinks mister deres
understregninger?

Henrik

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 10-04-07 20:34

Henrik Woer wrote:
> [...]
> billedet kommer en lille kasse. Hvordan undgår jeg den, uden
> at påvirke at alle tekstlinks mister deres understregninger?

Spørgsmålet hører egentlig til i dk.edb.internet.webdesign.html
but anyway:

du skal i din css skrive:

img {
border:none;
}

--
Lasse Skovsager
www.hartr.dk - vikingegruppe i Hardsyssel

Fra : Henrik Woer

Dato : 10-04-07 21:36

"Lasse Skovsager" <lasse@skovsager.dk> skrev i en meddelelse

> Spørgsmålet hører egentlig til i dk.edb.internet.webdesign.html but
> [...]

Hvis man nu havde tænkt sig om og ikke havde stirret sig blind...
Tak for hjælpen

Henrik