ASP i Javascript
Fra : Thrane

Dato : 10-04-07 07:31

Hej

Jeg har noget javascript, der gør at jeg kan udfylde et textarea med
noget foruddefineret tekst ved klik på en knap.

Navn</a>

Og dertil noget JS der gør det.

Men når min værdi TITLE indeholder ' eller &, går det i ged...
Jeg har forsøgt med noget replace, sådan at disse tegn bliver lavet om
til nogle ikke-asp tegn og derefter ved afsendelse laves tilbage...
Men i textarea vil disse tegn fremstå i deres NYE form, indtil
afsendelse og det piner mit øje.

Nogle forslag?

--
Thrane

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-04-07 15:03

Thrane wrote:

> Men når min værdi TITLE indeholder ' eller &, går det i ged...

Erstatter du tegnene med koder, vil det virke som forventet:

' = &#39;
& = &#38;

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Thrane

Dato : 16-04-07 09:53

Erik Ginnerskov skrev:

> Erstatter du tegnene med koder, vil det virke som forventet:
>
> ' = &#39;
> & = &#38;

Det virker fint med &, men ' vises bare som &#39;?

--
Thrane

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-04-07 21:01

Thrane wrote:

> Det virker fint med &, men ' vises bare som &#39;?

Underligt, for det er koden for apostrof.

http://hjemmesideskolen.dk/html/chars.asp

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Thrane

Dato : 17-04-07 06:53

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammeplease.invalid> wrote in message

> Underligt, for det er koden for apostrof.
>
> http://hjemmesideskolen.dk/html/chars.asp
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov

Det undre også mig, når du & så fint virker...

--
Thrane