Sideopdelt visning af RS
Fra : Erling

Dato : 10-04-07 06:30

Hej

Jeg søger i øjeblikket en del resultater frem fra en database til visning på
min side.

Lidt afhængig af hvilke kriterier brugerne anvender ved søgningen, får jeg i
øjeblikket op til 4.000 hits på søgningen.
Dette giver ikke umiddelbart de store problemer, søgning og udskrivning på
få sec., men da antallet af registreringer, og dermed mulige hits, forventes
at blive tidoblet over de næste par år, må jeg vist hellere få opdelt min
udskrivning over flere sider.

Dette har jeg ikke tidligere forsøgt mig med, og jeg vil derfor blive glad
hvis nogen af jer har et par gode links til beskrivelse og eksempler på
dette.

/Erling

Fra : Finn Roholt

Dato : 10-04-07 07:17

Hej Erling
prøv at kigge på dette link
http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/page.html
venlig hilsen
Finn R

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 10-04-07 17:11

On Tue, 10 Apr 2007 07:29:36 +0200, "Erling" <erling_nospam@nvn.dk>
wrote:

> [...]
>hvis nogen af jer har et par gode links til beskrivelse og eksempler på

Det du skal bruge hedder "paging", så prøv at søge efter "ASP paging" på
Google, så finder du nok noget brugbart.

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Erling

Dato : 17-04-07 21:52

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev i en meddelelse

> Det du skal bruge hedder "paging", så prøv at søge efter "ASP paging" på
> Google, så finder du nok noget brugbart.

Tak for tippet.
Jeg tror det giver mig hvad jeg har brug for

/Erling