konflikt mellem css for screen og for prin~
Fra : Finn Roholt

Dato : 09-04-07 12:12

Jeg har et problem med en side, der viser et indhold fra en
database fint på skærmen, men når jeg så ønsker at "se udskrift",
så synes jeg ikke, at den ændres som jeg beder den om i css til
print media.
Siden indeholder tekst til en række labels. På websiden
præsenteres de indenfor en <div> der formateres til en bestemt
størrelse på skærmen.
Jeg synes ikke, jeg kan få denne formatering væk i mit stylesheet
til print.
Er der nogen gode ideer?
Jeg ville også meget gerne høre om der er en enkel måde at få
skrevet blot en "side" eller sagt på en anden måde er der en måde
at give printwindow() besked på at den skal skrive et antal
linjer ud?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 09-04-07 12:26

On 09 Apr 2007 11:12:28 GMT, Finn Roholt
<finn.roholt.pedersen1@skolekom.dk> wrote:

> [...]
>database fint på skærmen, men når jeg så ønsker at "se udskrift",
>så synes jeg ikke, at den ændres som jeg beder den om i css til

1. Spørgsmålet hører nræmere hjemme i dk.edb.internet.webdesign.html,
hvor du har større chance for et fornuftigt svar.

2. Hvis man skal have en chance for at svare, er du nok nødt til at
sende en adresse på siden.
Hvis indholdet er fortroligt, eller den ligger på et intranet, så lav en
kopi af siden med dummy-data.

Good luck!

--
Jørn Andersen,