Audio i IE 7.0
Fra : Lasse

Dato : 08-04-07 23:51

Hej alle i guruer,

Jeg har et problem med, at min IE 7.0 ikke afspiller mp3 filer, når jeg
skriver navnet på filen i adresse feltet. Med Firefox virker det fint.

Prøv selv med din browser med denne adresse: http://www.kalsen.dk/ipcc.mp3

Mangler jeg noget i IE 7.0?

Mvh Lars

Fra : Hans

Dato : 09-04-07 07:03

"Lasse" <Lars.Kalsen@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har et problem med, at min IE 7.0 ikke afspiller mp3 filer, når jeg
> skriver navnet på filen i adresse feltet. Med Firefox virker det fint.

Min åbner mediaplayer og spiller den der

Hans

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-04-07 15:35

Lasse skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg har et problem med, at min IE 7.0 ikke afspiller mp3
> filer, når jeg skriver navnet på filen i adresse feltet. Med
> Firefox virker det fint.

Det er ikke IE7 der selv skal afspille mp3-filen - den skal åbne
Windows Media Player - eller hvad du nu har angivet som
standardprogram for MP3-filer.

Og det virker fint her me det link, du angiver........

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard