Problem med DL624+
Fra : Dr.no

Dato : 08-04-07 19:37

Hej

Har en trådløs router D-Link 624+.

Den er koblet med kabel til min hovedcomputer: Ingen problemer.

Med et trådløst pci-kort (D-Link) koblet til konens computer: Ingen
problemer.

Min bærbare har et eller andet trådløst kort indbygget, som normalt virker
OK. Men en gang i mellem når jeg sidder inde i stuen og bruger den på Nettet
falder forbindelsen pludseligt ud.

Nogle gange inden for få minutter, andre gange efter lang tid!

Når jeg så går ind og ser på routeren, så er der afbrudt for WLAN udgangen.

Kan en venlig sjæl hjælpe med at fortælle hvad problemet er?

v.h.
Dr No