Printer tilslutning.
Fra : JohnDK

Dato : 08-04-07 16:18

Hej NG'er

Jeg har en printer-server kun med paralelle tilslutninger, og printer kun
med USB-tilslutning.

Hvordan kan jeg forbinde disse to ting???

MVH
John

Fra : Max

Dato : 08-04-07 16:29

Hej John

> Hvordan kan jeg forbinde disse to ting???

Det kan du ikke, anskaf dig en printerserver med
USB tilslutning.

--
Mvh Max

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 08-04-07 17:00

On Sun, 8 Apr 2007 17:18:10 +0200, "JohnDK" <news-remove-@-at-jal.as>
wrote:

> Jeg har en printer-server kun med paralelle tilslutninger, og printer
> kun med USB-tilslutning.
>
> Hvordan kan jeg forbinde disse to ting???

Den billigste løsning er en ny printerserver med USB-port.

-A

Fra : JohnDK

Dato : 08-04-07 17:35

> Den billigste løsning er en ny printerserver med USB-port.

Det er også helt fint, men vorres hoved printer har kun paralelle
tilslutning.

John

Fra : Hans

Dato : 08-04-07 17:42

"JohnDK" <news-remove-@-at-jal.as> skrev i en meddelelse

> "Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> skrev i en meddelelse

> Det er også helt fint, men vorres hoved printer har kun paralelle
> tilslutning.
>
> John

Så må du jo have to servere.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 08-04-07 19:03

JohnDK wrote:

> Det er også helt fint, men vorres hoved printer har kun paralelle
> tilslutning.

Så kunne denne tingest hjælpe dig.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=858629609&n=496908102&pn=559664757

mvh
Henning

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 08-04-07 19:09

On Sun, 8 Apr 2007 18:34:51 +0200, "JohnDK" <news-remove-@-at-jal.as>
wrote:

> Det er også helt fint, men vorres hoved printer har kun paralelle
> tilslutning.

Og? Du kan jo bare beholde den nuværende, når du køber en ny, eller du
kan købe en ny med begge dele.

-A

Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 09-04-07 07:16

JohnDK wrote:
> "Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> skrev i en meddelelse

> Det er også helt fint, men vorres hoved printer har kun paralelle
> tilslutning.
>
> John

Godmorgen.

Man har også set print-servere med lpt på, men det
er ved at være et sykke tid siden.