MS Windows
briani 27239
Problem med load af shockwave spil
Fra : Bjørn

Dato : 08-04-07 10:31

Hej nyhedsgruppe,

Jeg håber, I vil hjælpe mig, da jeg ikke kan få mange af de online spil på
www.shockwave.com til at køre, og min sø vil gerne spille dem. Nogle kan
køre.

Mange hænger fast og vil ikke loade færdig, f.eks. dette her:
http://www.shockwave.com/gamelanding/twohundredmiles.jsp#

Hvorfor?

I det sorte billede hvor "Adobe shockwave" står og hvor der er en load
bjælke kommer load bjælken ikke i gang eller også stopper den midtvejs.

vh
Bjørn

Fra : Olsen

Dato : 08-04-07 22:47

"Bjørn" <nogen@ingeningennowhere.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.shockwave.com til at køre, og min sø vil gerne spille dem. Nogle kan køre.
>
> Mange hænger fast og vil ikke loade færdig, f.eks. dette her:

Generelt tror jeg man kan sige, at der har været rigtig mange problemer
side Adobe overtog Flashplayer og Shockwaveplayer. Jeg har i hvert
fald oplevet det en del steder til stor irritation.
På min egen nægtede den at gå i gang med at opdatere når jeg endelig
nåede så langt uden at der skete mere.
Efter lidt søgen på deres side var der et råd med at afinstallere inden
og forsøge igen, hvilket løste mine problemer.

Fra : Bjørn

Dato : 09-04-07 11:02

> Efter lidt søgen på deres side var der et råd med at afinstallere inden
> og forsøge igen, hvilket løste mine problemer.

Jeg har forsøgt at afinstallere shockwave og installere igen uden held.
Herefter lavede jeg en recovery af computeren og installerede alle
programmer igen. Heller ikke det hjalp.

Suk..

Fra : Rado

Dato : 09-04-07 14:44

On Sun, 8 Apr 2007 11:31:19 +0200, "Bjørn"
<nogen@ingeningennowhere.com> wrote:

> [...]
>køre.
>
>Mange hænger fast og vil ikke loade færdig, f.eks. dette her:

Prøv at dobbeltklik mens skærmen endnu er sort lige i opstarten, det
kan i nogle tilfælde løse problemet.

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern