data i 2 kolonner?
Fra : gc

Dato : 08-04-07 10:53

Er der nogen der ved, eller kender links til, hvordan man laver en tabel der
henter data fra mysql
i 2 kolonner, således at 1 post kommer i 1 række til venstre og næste post
til højre
3.post i 2.række til venstre osv osv.
se evt. http://87.48.111.122/ klik på en kategori i menuen til venstre.
disse varegrupper vil jeg gerne have splittet op i 2 kolonner.

Det er muligt at hente min php fil i menuen øverst.

På forhånd tak
/Gert

Fra : Martin

Dato : 10-04-07 15:11

gc wrote:
> [...]
> se evt. http://87.48.111.122/ klik på en kategori i menuen til venstre.
> disse varegrupper vil jeg gerne have splittet op i 2 kolonner.

$kolonner=2;
// Antal kolonner

$s=0;

echo "<tr>";
while($r = mysql_fetch_array($sql)) {
// Løk dine resultater fra din database
if($s>=$kolonner) {
$s=0;
echo "</tr><tr>";
}

echo "<td>PRODUKT</td>";
$s++;
}

while($s < $kolonner) {
echo "<td>&nbsp;</td>";
$s++;
}
echo "</tr>";

Fra : gc

Dato : 10-04-07 19:19

Takker, det glæder jeg mig til at afprøve når jeg får
løst mit $end problem, som du også har været så venlig at svare på

Fra : gc

Dato : 16-04-07 09:27

Det virker bare som smurt
mange tak