Output
Fra : thomas

Dato : 07-04-07 23:40

Skal have et output hvis du nu skriver 1 skal det give 10.000
osv. så vil lige spørge om der er nogen der ved hvor man kan
finde et output i php hvis man overhovede kan?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 10-04-07 15:13

thomas wrote:
> Skal have et output hvis du nu skriver 1 skal det give 10.000
> osv. så vil lige spørge om der er nogen der ved hvor man kan
> finde et output i php hvis man overhovede kan?

Du kan gøre det på denne måde fx.
$nummer = 1;
$nummer = $nummer."0000";
echo number_format($nummer,0,",",".");

Fra : thomas

Dato : 10-04-07 18:00

Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Du kan gøre det på denne måde fx.
> $nummer = 1;
> $nummer = $nummer."0000";
> echo number_format($nummer,0,",",".");

skal have et input så hvis du skriver 1 også et output der siger
det er f.eks. 10.000 det var det jeg mente men mange tak for det
første svar håber der er en der kan en helt php kode til det :D

Fra : Martin

Dato : 11-04-07 15:11

thomas wrote:

> skal have et input så hvis du skriver 1 også et output der siger
> det er f.eks. 10.000 det var det jeg mente men mange tak for det
> første svar håber der er en der kan en helt php kode til det :D

Og det gør den også...

$input = 1;
echo number_format($input."0000",0,"",".");

Dette giver resultatet
10.000

Så hvis det ikke er det det du vil have, så må du jo sige hvad det
egentlig er du vil

Fra : thomas

Dato : 23-04-07 14:53

> [...]
>
> Dette giver resultatet
> 10.000
>
> Så hvis det ikke er det det du vil have, så må du jo sige hvad det

jamen jeg siger jeg skal have et input hvor jeg kan skrive f.eks 1
osv. og så skal der stå forneden 10.000 og jeg vil gerne bede om en
hel kode