Hvordan laver man et community
Fra : jonas

Dato : 08-04-07 00:44

Hej mig og en anden vil gerne lave et community til vores
hjemmeside men vi har prøvet at downloade et og fulgte readme men
så når vi når til mysql går det galt vi kan ikke finde ud af det.
Er der nogen som vil hjælpe med mysql. Eller evt sige hvor vi kan
downloade et bedre community.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Thrane

Dato : 09-04-07 17:27

"jonas" <salg.energy@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> så når vi når til mysql går det galt vi kan ikke finde ud af det.
> Er der nogen som vil hjælpe med mysql. Eller evt sige hvor vi kan

Nu skriver du ikke hvilket forum du har forsøgt dig med, men jeg benytter
selv WebWiz med SQL (kan også bruges med Access, men dette frarådes.):
http://www.webwizguide.info/bbs/

--
Thrane