printer vises ikke i Windows Vista 64
Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 07-04-07 15:19

Hej.

Jeg har en HP Laserjet 3052 som jeg har tilsluttet min computer med
Windws Vista 64 BIT via usb kabel. Føste gang jeg tilslutter den, så
fortæller Windows at enheden installeres og at alt er gået som det
skal. MEN jeg kan ikke se den i kontrolpanel under printere og jeg
kan
ikke vælge den når jeg skal printe noget ud. Hvordan finder jeg den?
Der er ingen drivere på HP's hjemmeside, kun til printere med
printerkabel som tilsluttes printerporten, men der er kun mulighed
USB
tilslutning på printeren og evt via et netværkskabel (som jeg ikke
har).

Jeg har prøvet at hente en driver på

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=dk&prodNameId=1140779&prodTypeId=18972&prodSeriesId=1140784&swLang=6&taskId=135&swEnvOID=2100

men jeg skal vælge om det er en netværksprinter, eller
en med kabel til printerporten. Se valgmulighed her http://cmnielsen.dk/hp.jpg
Der står at windows selv installerer USB printere, så jeg kan ikke få
lov at installere min printer med den driver som du angav en url til.
Jeg har prøvet at installere den før, men uden at det gav mulighed
for
at vælge min printer under udskrift. Der er ingen at se i
kontrolpanel, kun fax og "Microsoft XPS Document Writer". Ingen af
dem
dur.

Hvad gør jeg for at finde den og komme til at printe ud? Alle forslag
er velkomne.

Chr.
www.shortlink.eu
www.cmnielsen.dk