USB Nøgle
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-04-07 18:17

Jeg vil gerne købe en Usb-nøgle, som jeg kan bruge på min Windows
98-maskine.

Jeg har fundet ud af at Kingston Data Traveler kan bruges, hvis man læser en
driver ind. Dén kan downloades på deres hjemmeside. Er der nogen som kan
fortælle man kan genne både almindelig data (dokumenter / billeder), men
også egentlige programmer, f.eks. Internet explorer, Windows media player,
Real player, Acrobat reader, Ad-aware og alverdens andre programmer.

Hvis man IKKE kan på den Usb-nøgle som jeg har nævnt, ved nogen så på
hvilken man kan gemme programmer?. Den skal virke på Windows 98.

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 06-04-07 19:03

Hej Åge

> Hvis man IKKE kan på den Usb-nøgle som jeg har nævnt, ved nogen så på
> hvilken man kan gemme programmer?. Den skal virke på Windows 98.

Enhver USB nøgle virker lige som en harddisk, så du burde ikke
have nogle problemer med at gemme noget på den, næsten
uanset hvad det er, musik, lyd, programmer o.s.v.

Bare husk at Win 98 kræver en driver for at bruge den, alle senere
Windows versioner har det indbygget.

--
Mvh Max