all-in-one printer/scanner/kopi/fax
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-04-07 18:12

Er der nogen som kan fortælle hvilke af disse maskiner som er bedst?

Jeg har kik på en af de der lavpris-multi-maskiner hvor alle 4 ting er
indbygget.

Jeg tager for givet at både print , kopi og scanner er med farver.

Her er navnene på de 4 maskiner jeg har kik på og det skal være een af de 4:

Canon Pixma mp160
Canon Pixma mp 180

HP Photosmart c3180
HP Deskjet F380

Hvilke maskine kan mest ?

Hilsen Åge

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-04-07 18:25

meddelelse news:46167eff$0$72886$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg tager for givet at både print , kopi og scanner er med farver.
>
> Her er navnene på de 4 maskiner jeg har kik på og det skal være een af de

Nu kører du jo med Win98. Jeg vil foreslå, at du som det første kigger
efter, hvilke af ovenstående der kan køre med det operativsystem.

Mvh.

Karsten