Skift af Telefon og Internet udbyder
Fra : SB

Dato : 07-04-07 19:59

I øjeblikket har jeg TDC Bredbånd og telefon abonnemnt, og det har altid
virket upåklageligt, men er begyndt at overveje skift af udbyder og
lukke min alm. fastnet telefon og nøjes med mobilen.

Har været inde og kikke på Cybercity Solo Bredbånd, prisen ser OK ud.

Er CC en Ok udbyder + kan ikke lige finde et link, hvor man kan teste om
de kan levere bredbånd hos mig, bor på landet (7150 Barrit). Kan dog
altid ringe til dem og høre.

Skal man beholde en telefon linie os TDC for at få leveret bredbånd?

Profiber skulle også dukke op her engang om et par år hvis jeg er heldig.

Hvis der er nogen som kan anbefale andre udbyder, må i da gerne give et
praj.

På forhånd tak for hjælpen.

--
SB

Fjern "mk", hvis du vil sende en mail direkte til mig

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-04-07 20:37

SB <sbmknospam@mail.dk> skrev :

>Er CC en Ok udbyder + kan ikke lige finde et link, hvor man kan teste om
>de kan levere bredbånd hos mig, bor på landet (7150 Barrit). Kan dog
>altid ringe til dem og høre.

Start at lave en bestilling, så får du det at vide.

>Skal man beholde en telefon linie os TDC for at få leveret bredbånd?

Om du kan det afhænger af, om de selv har udstyr på centralen.

Start med at lave en bestilling, hvor du angiver, at du ikke har
fastnet.

Du behøver jo ikke at færdiggøre bestillingen, men kan jo afbryde
undervejs.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)