Streame via et webcam
Fra : junker@info.dk

Dato : 06-04-07 19:14

Hej

Vi køber et webcam og vil gerne have streamet video på vores hjemmeside...
hvordan gør man det?
Der er ikke tale om optaget video, men direkte live stream fra et webcam.
Der skal være lyd med.

Gerne et ubegrænset antal brugere som kigger - dog er jeg klar over at det
kræver en masse båndbredde

Jeg spekulerer meget på, hvordan man får webcam-signalet sendt videre til
hjemmesiden ?

Er der noget kode eller et program...?
Har I erfaring med dette?

--
Mange hilsner
fra

Fra : Quake

Dato : 08-04-07 09:41

<junker@info.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kræver en masse båndbredde
>
> Jeg spekulerer meget på, hvordan man får webcam-signalet sendt videre til

Kan du ikke bruge dette

http://www.webcamxp.com/

Mvh
Quake

Fra : junker@info.dk

Dato : 10-04-07 19:58

Ja, det ser godt ud, men jeg har også kig på et andet program...

http://www.pysoft.com/ActiveWebCamMainpage.htm
Active Webcam kan streame til Pysofts hjemmeside... hvilket er smart... men
jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget båndbredde deres server har!