Automatisk updatering
Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 06-04-07 15:24

Har prøvet og søge rundt på nettet, men kunne ikke finde noget. Det jeg
søger er noget så en side automatisk updaterer hver 5 sec eller 10 eller
sådan noget. Nogen der kan hjælpe

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 06-04-07 15:47

"Nikolaj Svendsen" <nikolaj@logtech.dk> skrev i en meddelelse
> Har prøvet og søge rundt på nettet, men kunne ikke finde noget. Det jeg
> søger er noget så en side automatisk updaterer hver 5 sec eller 10 eller
> sådan noget. Nogen der kan hjælpe

Føler mig rimelig dum brugte en funktion jeg kunne bruge tidligere idag nej
hvor er jeg dum

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-04-07 18:13

Vær dog opmærksom på, at nogle webhoteller (specielt i den billigere ende)
ikke tillader dette stykke kode, da de betragter det som misbrug af "fri
trafik".