Access <> SQL Server 200x Database
Fra : Peter Jensen

Dato : 06-04-07 21:44

Hejsa NG

Har ladet mig fortælle at en MS Access database ikke er god til at håndtere
mere end ca. 25 samtidige forbindelser?

Hvis det er tilfældet er det så muligt at konvertere sin access database til
en SQL Server 200x Database?

Nogen er kan anbefalde god/forstålig litteratur om emnet?

Peter Jensen

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 07-04-07 08:24

Peter Jensen skrev noget i stil med:
> [...]
>
> Hvis det er tilfældet er det så muligt at konvertere sin access
> database til en SQL Server 200x Database?

Hvis du tænker på selve overflytningen, så ja. I MS SQL serveren er det
utrolig let at konvertere fra Access til MS SQL.

> Nogen er kan anbefalde god/forstålig litteratur om emnet?

Jeg ville bare Google det. Medmindre, selvfølgelig, du vil have det hele på
engang for at få en fyldestgørende viden om MS SQL. Men kan ikke lige komme
i tanke om nogen bøger.

--
/Kasper Katzmann

Det er kun i Jeopardy at svaret kommer før spørgsmålet.