Få flash film til at linke
Fra : Tom

Dato : 06-04-07 19:34

Jeg har en flash film, som jeg gerne vil have til at linke til / når man
klikker på den.

Hvordan gør man?

At wrappe den i <a> virkede ikke...

<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"
codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0"
width="229" height="149">
<param name="movie" value="top_left_movie.swf">
<param name="quality" value="high">
<embed src="top_left_movie.swf" quality="high"
pluginspage="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash"
type="application/x-shockwave-flash" width="229" height="149"></embed>
</object>

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-04-07 20:27

"Tom" <no@spam.please> skrev :

>Jeg har en flash film, som jeg gerne vil have til at linke til / når man
>klikker på den.

Det skal laves i flashfilen, i
news:dk.edb.internet.webdesign.flash kan de sikkert fortælle dig
hvordan.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : mc´eren

Dato : 07-04-07 23:13

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Det skal laves i flashfilen, i
> news:dk.edb.internet.webdesign.flash kan de sikkert fortælle dig
> hvordan.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)
ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende