index.php
Fra : Torben Hende

Dato : 06-04-07 13:20

Hej

har et problem med index.php, har lagt filen i roden på min
hjemmeside, men vil ikke vises i browseren, de nadre filer ligger
i en mappe også i roden, nogen der kan fortælle mig hvad jeg
laver galt.

På forhånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 06-04-07 14:08

Torben Hende wrote:
> [...]
> hjemmeside, men vil ikke vises i browseren, de nadre filer ligger
> i en mappe også i roden, nogen der kan fortælle mig hvad jeg

Din server understøttet ikke PHP ?
PS:
Hvad får du af fejlmeddelser?
Har du en index.html som bliver læst FØR index.php ?

Prøv evt. at lave en fil der hedder "phpinfo.php" KUN med indholdet
<?php
echo phpinfo();
?>

og åbn nu din browser