apache 2.2 og PHP
Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 05-04-07 18:35

Kan nogen mon hjælpe mig?
Jeg har Apache 2.2 kørende på en FreeBSD server.
Har installeret PHP5 og kontrolleret at LoadModule PHP5 samt AddType
application /x-httpd-php .php er i orden - og det er det.
Når jeg så vil hente et simpelt php dokument - first.php ;) vises
kildekoden og ikke "Hej PHP" ;)
Hvis jeg går til mappen /usr/local/www/apache22/data og skriver php
first.php svarer prompten "Hej PHP"
Hvad pokker har jeg overset/glemt?

Nu jeg er i gang:
Har nogen tilsvarende problem med MySql 5.1 - der mangler åbenbart en
henvisning til shared lib - mysqlclient.so.15
Jeg har set på nettet, at masse har problemer med dette.
Har nogen løst det - uden at installere en tidligere version af MySql?

Det var vist alt

Venlig hilsen
Karl Erik.