Telia mobil og opkald fra PDA og TOMTOM ON~
Fra : Dan Andersen

Dato : 04-04-07 22:50

Jeg har en IPAQ 1940, hvor jeg før i tiden kunne via min 6310i og Bluetooth
kunne hente mails - da havde jeg en Telmore konto. Da jeg gik over til Telia
On er dette umuligt - parring med PDA er der ingen problem i, men opringning
og hentning af mails - det kan den ikke.
Nu har jeg købt en TOMTOM ONE, hvor jeg også skal have forbindelse via
Bluetooth til opdatering af trafikmeddelelser. Bluetooth forbindelsen er ok,
men ingen kontakt til servereren hos TT..

Min kones 6310i med et Telmore abb. sprøjter det lige gennem.

Er der nogen, der kan komme med de vise sten - meget gerne med en løsning

På forhånd tak og god Påske

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-04-07 23:40

Dan Andersen skrev den 04-04-2007 23:49:
> [...]
>
> Min kones 6310i med et Telmore abb. sprøjter det lige gennem.
>
> Er der nogen, der kan komme med de vise sten - meget gerne med en løsning

Har du dine opsætninger i orden?

http://www.telecare.dk/dansk/GPRS_WAP/WAP_MMS.pdf

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk