erstatte 6230i
Fra : (-Peter-)

Dato : 02-04-07 12:26

hej..

nu er det vidst tid til at min 6230i skal skiftes ud..

men med hvad? det skal være i cirka samme stil - dvs relativt lille,
og ikke klap-telefon!..

yderligere er der ikke de store krav udover den skal kunne minimum det
samme som 6230i..

har set på SE k610i og nokia 6300 hvad siger I til disse, og har I
andre forslag (i samme prisgruppe.. sådan cirka)..

/peter

Fra : (-Peter-)

Dato : 02-04-07 13:09

On 2 Apr., 13:58, "MigSelv \(6400\)" <2662070mXXX...@stofanet.dk>
wrote:
> [...]
>
> har set på SE k610i og nokia 6300 hvad siger I til disse, og har I
> andre forslag (i samme prisgruppe.. sådan cirka)..

tak for svaret først og fremmest...

men hvad er bedst?? (når pris tages med i overvejelserne?)

håber nogen har erfaringer..

mvh
peter

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 02-04-07 13:40

De telefoner jeg nævnte kan min. det samme...

Det er op til dig, at finde ud af hvad du har brug for.
Og om du er int. i at købe dem med el. uden abb..

Den reele efterfølger til 6230i modellen er den der hedder 6233. Det er en
3G mobil, men man kan godt købe dem som alm. GSM mobil også.

Fra : Thomas Andersen

Dato : 02-04-07 17:08

Nokia 6300... Helt sikkert ...
Lækkert design, og hurtig i menuerne.
Du vender dig aldrig til en SE telefon hvis du kommer fra Nokia .

Fra : John

Dato : 03-04-07 09:22

Thomas Andersen skrev:
> Nokia 6300... Helt sikkert ...
> Lækkert design, og hurtig i menuerne.
> Du vender dig aldrig til en SE telefon hvis du kommer fra Nokia .

Det er nu gået meget godt her.
Det tog cirka en uges tid.

Men ellers enig med hensyn til 6300.

Mvh

John

Fra : Nicolai L

Dato : 03-04-07 12:59

"Thomas Andersen" <ThomasAndersen@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nokia 6300... Helt sikkert ...
> Lækkert design, og hurtig i menuerne.
> Du vender dig aldrig til en SE telefon hvis du kommer fra Nokia .

Sludder. Har haft Nokia i mange år, det tog en uge at vænne sig til SE og
yderligere en uge, for at opdage hvor meget mere intelligent softwaren i SE
er, i forhold til Nokia.

Nicolai

Fra : Peter

Dato : 05-04-07 11:51

Hej.

> Du vender dig aldrig til en SE telefon hvis du kommer fra Nokia .

- måske hvis man er 13, og de andre i klassen har Nokia, så vil det sikkert
være svært at "vende tig til den".......

Men er man et ellers normalt tænkende menneske, så vil jeg heller ikke tro
at det tager meget mere end en lille uge at vende sig til en telefon, der er
så meget smartere opbygget end en nokia......
- og bruger du telefonen meget, så tager det ikke engang så lang tid.....

--
Peter

Fra : (-Peter-)

Dato : 02-04-07 20:14

On 2 Apr., 18:08, "Thomas Andersen" <ThomasAnder...@pc.dk> wrote:
> Nokia 6300... Helt sikkert ...
> Lækkert design, og hurtig i menuerne.
> Du vender dig aldrig til en SE telefon hvis du kommer fra Nokia .

> - Vis tekst i anførselstegn -

okay.. tak er også lidt "forelsket i den"...

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-04-07 15:29

"(-Peter-)" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
>
> har set på SE k610i og nokia 6300 hvad siger I til disse, og har I
> andre forslag (i samme prisgruppe.. sådan cirka)..

Nokia N73 som ligger i samme prislag som Nokia 6300 men den er en bedre
telefon hvad angår hardware og software (så vidt jeg kan se):
Intern hukommelse: 42 MB mod Nokia 6300 som kun har 7.8 MB.
Kamera: 3.1 Megapixel mod Nokia 6300 som kun har 2 Megapixel.
Nokia N73 bruger den series 60 som operativsystem i stedet for Nokia 6300
som stadig bruger den gamle series 40.
Eneste punkt som jeg umiddelbart kan se er bedre på Nokia 6300 er at der kan
sættes memorykort i den på 2 GB fremfor kun 1 GB på Nokia N 73.
N73 er lidt større og lidt tungere end 6300.

Jeg ville helt sikkert vælge Nokia N 73 i hvis jeg skulle have en ny telefon
i dag.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : John

Dato : 10-04-07 15:42

Kim Larsen skrev:

> Jeg ville helt sikkert vælge Nokia N 73 i hvis jeg skulle have en ny telefon
> i dag.

Når du først har prøvet de laaangsomme menuer i N73 tror jeg du vil
genoverveje det :)

Mvh

John