SE k800i menuproblemer...
Fra : Sabina H.

Dato : 01-04-07 22:35

købte for nylig en SE k800i og har faktisk været super glad for
opdraderingen....

inden weekenden fik jeg så skiftet mit 1 GB kort ud med et 2GB kort..... for
en sikkerheds skyld gemte jeg alle mine data fra 1GB kortet på min computer,
og flyttede dem over på 2 GB kortet....

siden har jeg dog haft problemer med at komme ind i filmapperne til
programmer og spil, men kan ikke helt finde årsagen... har forsøgt at
formatere, uden held....
nogen der har nogle ideer til hvad der kan være galt, og hvad løsningen kan
være?

--
Knus,
Sabina

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 02-04-07 07:10

Det må være kortet der er problemet !.

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 07:31

Sabina H. wrote:
> [...]
> formatere, uden held....
> nogen der har nogle ideer til hvad der kan være galt, og hvad

Understøtter mobilen 2gb kort?

Mvh Kim

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 02-04-07 07:42

Det er måske spørgsmålet ?

W810i'eren understøtter op til 4 GB (nogen siger 8 GB).

Man skal huske på, at når man sætter større kort i sin mobil, så bliver en
langsommere....

Fra : Peter

Dato : 02-04-07 17:28

Hej.

> Man skal huske på, at når man sætter større kort i sin mobil, så bliver en
> langsommere....

Igen en gang sluder fra Anders..... (Uha, nu kommer kenned nok og råber
igen...)
- det kommer selvfølgelig helt an på hvad man bruger kortet til, om
telefonen i visse tilfælde vil blive langsommere....!

--
Peter

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 02-04-07 15:02

On Mon, 2 Apr 2007 08:31:15 +0200, "Kim" <-> wrote:

>Understøtter mobilen 2gb kort?

Ja, jeg har 2Gb i min K800 og der er ikke nogle probleme.

Börje, fra Sverige