Rygpatient?
Fra : M. Andersen

Dato : 03-04-07 16:00

Hej :)

Jeg fik for nylig noget der i første omgang blev skudt til at være en
diskusprolaps, men da jeg kom mig meget hurtigt (2 måneder) blev diagnosen
lavet om til Lumbago med Iskias. Da jeg ikke kender så mange der har
rygproblemer - eller måske gør jeg og de snakker bare ikke om dem, så
manglede jeg nogen at tale med om mine oplevelser. Jeg søgte på internettet
for at finde ligesindede, men det viste sig at være svært at finde et godt
sted. De fleste debatforums blev hærget af anonyme spammere eller også
forummerne dårligt programmeret, så de slet ikke have de funktionaliteter
som i dag er mulige på et godt forum.
Derfor slog jeg mig sammen med en god ven og fik købt domænet
www.rygweb.dk - og der er nu et gratis forum til brug for alle der har
rygproblemer.
Der en nogle små reklamer i bunden af siden og jeg håber at de kan
finansiere hjemmesiden. Jeg skal ikke tjene på den, men den må gerne være
udgiftsneutral.

Nu skal der bare lidt liv på siden - så derfor har jeg brug for at alle dem
der har rygproblemer får at vide at forummet findes - og at de er meget
velkomne til at fortælle deres historie og deltage i debatten. Så skal vi
nok få skabt et levende forum med masser af muligheder for støtte,
erfaringsudveksling og sjov :)

Er du professionel og arbejder med rygproblemer, vil jeg blive rigtig glad
for et bidrag på forummet. Skriv eventuelt til mig, så skal jeg nok lægge
dit bidrag på, så alle kan få glæde af det!

Velkommen på www.rygweb.dk - og god fornøjelse! :)

Mange venlige hilsner

Mette Andersen
Skagen