14 fods jolle med 20 hk yamaha sælges
Fra : xxx

Dato : 03-04-07 19:44

Hej.

Grundet nyt bådkøb sælges en god 14 fods åben jolle med 20 hk yamaha to
takts motor.
Der medfølger indregisteret bådtrailer, årer, gps. ekkolod, tank og diverse
grej.

Ring for billeder.

Pris ide kr. 15000,-

Robert Meulengracht
Næstved
meulengracht@stofanet.dk

55737172 / 28195072

Fra : claus b. p.

Dato : 03-04-07 23:34

"xxx" <3294923m005@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> takts motor.
> Der medfølger indregisteret bådtrailer, årer, gps. ekkolod, tank og

Da du også har sat denne annonce i dk.marked.privat.baad, og dermed har
bevist at du kan læse, forstår jeg ikke hvorfor du har sat annoncen i denne
gruppe. Kunne du være rar at oplyse mig i min uvidenhed?

/Claus

Fra : TOSB

Dato : 04-04-07 08:44

claus b. p. wrote:
> [...]
> har bevist at du kan læse, forstår jeg ikke hvorfor du har sat
> annoncen i denne gruppe. Kunne du være rar at oplyse mig i min

Kunne det tænkes, at der var sket en fejl. Det er jo ikke så let at
tilbagekalde en forkert post.

Mvh
Torben

--
Husk at hvis du vågner, så er det den første
dag i resten af dit liv ELLER: Lev livet i dag,

Fra : Robert Meulengracht

Dato : 04-04-07 12:20

Lige præcis.

Tak til Torben.

Fandt den rigtige gruppe senere.
Sorry til ham med det sure opstød.

Robert M.

Fra : TOSB

Dato : 04-04-07 18:36

Robert Meulengracht wrote:
> Lige præcis.
>
> Tak til Torben.
>
> Fandt den rigtige gruppe senere.
> Sorry til ham med det sure opstød.
>
> Robert M.

Jeg tror nu ikke, at Claus er et surt opstød jfr. det han i øvrigt bibringer
i trådene. Måske bare lidt for hurtig på tasterne

Mennesker kan fejle - det er ikke altid med vilje, og du gentager garanteret
ikke samme fejl igen.

Mvh
Torben

Fra : SB

Dato : 05-04-07 07:33

> [...]
> bibringer i trådene. Måske bare lidt for hurtig på tasterne
>
> Mennesker kan fejle - det er ikke altid med vilje, og du gentager

I hvert fald ikke hvis han får båden solgt
underligt at den her post så er 12 minutter yngere end den anden, hvis den
her er sendt først
men lad nu det ligge

Søren

Fra : Robert