Forum
Fra : Jesper F. Jørgensen

Dato : 02-07-01 22:23

Kære Liste

Jeg kan forestille mig at dette er et spørgsmål I ofte modtager, men jeg har
brugt Outlooks søgefunktion i nyhedsgruppen uden resultat.

Jeg vil godt have lavet et forum i stil med det tidligere brugte på
http://www.enw.dk/forum.html , vi har netop skiftet server (til Windows 2000
(NT)), og har nu mulighed for selv at hoste forumet. På denne måde slipper
vi for reklamer og lignende. De forums jeg har forsøgt mig med
http://www.discusware.com og http://forum.snitz.com/ , kræver alle at man
har flere emne inddelinger - hvilket vi ikke bruger (se det tidligere
forum).

Kort og godt: Er der nogle der kan hjælpe med et forum med samme
funktionalitet som det vi tidligere har brugt på
http://www.enw.dk/forum.html ?

Venlig hilsen
Jesper
--
<URL:http://www.enw.dk/>

Fra : Queenie

Dato : 02-07-01 23:01

Det er "bare" et network forum ... http://www.network54.com
Du kan også prøve et ezboard ... http://www.ezboard.com (du kan se et på
http://www.deltawars.com ) Hvis du vil ud I de helt store, kan du bruge
et UBB ... det kræver noget cgi programmering men er absolut det bedste
... (du kan se et på http://www.3dpcgames.com/wa/cgi-bin/ultimatebb.cgi
) Jeg vil gerne hjælpe dig, hvis du vil have et UBB.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper F. Jørgensen

Dato : 03-07-01 09:29

UBB på adressen http://www.3dpcgames.com/wa/cgi-bin/ultimatebb.cgi ser god
ud. Kan den laves sådan at der kun er et overordnet emne og uden billederne
i højre side?

Du må meget gerne hjælpe! (den kommer til at ligge på vores server, ik'? -
så vi undgår reklamer og afhængighed af deres stabilitet)

Venlig hilsen
Jesper