Remote PC program kun til LAN
Fra : Daniel Andersen

Dato : 04-01-01 09:51

Hejsa!!!.

Er der nogen der kender til et program som nævnt i subject???...

Eller har erfaringer med nogle programmer der kører rigtigt godt??? - Bruger
selv PC-Duo - Yderst brugervenligt, men ikke specielt hurtigt, når der
foregår noget på skærmen - Føles ihvertfald ikke som om de 100 mbit til
rådighed bliver udnyttet ...

Daniel

Fra : Christian Mygind

Dato : 04-01-01 12:53

> Er der nogen der kender til et program som nævnt i subject???...

VNC. Gratis og godt!

/Chr

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 04-01-01 12:56

<http://www.uk.research.att.com/vnc/>

--
Christian Jørgensen
- http://razor.dk -

http://phpwizard.dk/ aka. mini

Fra : Christian Mygind

Dato : 04-01-01 14:01

> <http://www.uk.research.att.com/vnc/>

OK, Christian - det link havde klædt mit svar

/Chr

Fra : Thygesen

Dato : 04-01-01 17:21

Jeg bruger Remote Administrator 2.01 og det kører fint.

Mvh.

Christoffer Thygesen
___________________________________

e-mail: thyge@get2net.dk
homepage: http://hjem.get2net.dk/thyge

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 04-01-01 18:23

Hej Daniel

"Daniel Andersen" <bluwduch@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender til et program som nævnt i subject???...

Som Christian og Christian korrekt skriver - VNC er godt - og gratis!

Du læse om opsætning her:
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Bootable CD-ROM, Fjernstyring med VNC m.m.: