weber Q200
Fra : SB

Dato : 02-04-07 19:13

Hej

Nogen der kender et sted man kan få den på tilbud for tiden?
Synes 2300 kr. er en pæn slat penge for en grill man bruger 3 - 4 uger om
året

Søren

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 02-04-07 19:33

Hej Søren

De er jo ikke ret tit på Udsalg , men griller du kun 3-4 uger om året ?
Så ville jeg ikke købe en sådan .....

Kim

Fra : SB

Dato : 02-04-07 21:25

"Kim Bonnesen" <bonnesen.kim@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Søren
>
> De er jo ikke ret tit på Udsalg , men griller du kun 3-4 uger om året ?
> Så ville jeg ikke købe en sådan .....
>
> Kim

Er kun på camping 3 - 4 uger om året
De grill jeg har herhjemme er vist ikke nemme at få stoppet ind i en
campingvogn

Søren

Fra : Peter Schrøder

Dato : 03-04-07 07:34

SB skrev:
> Nogen der kender et sted man kan få den på tilbud for tiden?
> Synes 2300 kr. er en pæn slat penge for en grill man bruger 3 - 4
> uger om året

Har lige købt en til 1989,00 i Bauhaus.
2388,00 inkl. understel.

Peter Schrøder

Fra : kim

Dato : 04-04-07 14:14

køb en Weber baby Q, men sådan er der så meget.

Fra : jørn hansen

Dato : 20-04-07 10:14

Peter Schrøder <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev:

> [...]
jørn landet

Fra : SB

Dato : 20-04-07 16:46

"jørn hansen (slet 5ABGN)" <jhlandet@5ABGNmail.dk> skrev i en meddelelse
> 3 - 4

> jørn landet

Den er en del større end din pande, (formodentlig) så er den stor nok, ja så
er den her også
Fik nu den der hedder Q220 der er højere låg og termometer i Så er der plads
til kyllingen også

Søren

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 11-04-07 02:26

Hej Søren
De har lige haft en Q200 på tilbud ved XL BYG til 1995 kr inc
vogn.

MVH Svend Erik

Fra : SB

Dato : 11-04-07 18:05

"Svend Erik Østergaard Nielsen (slet 1UGT8)" <s.e@1UGT8pc.dk> skrev i en
meddelelse news:11762550450.281803023055531@dtext.news.tele.dk...
> Hej Søren
> De har lige haft en Q200 på tilbud ved XL BYG til 1995 kr inc
> vogn.
>
> MVH Svend Erik

Davs Tækkemand

Lykkes mig at få handlet bygma ned i 1899 for en Q220 her i byen, godtnok
uden vogn, den må så komme på en senere tidspunkt

Søren